woensdag 1 december 2010

Land van de onbegrensde mogelijkheden

The American Dream, the land van de onbegrensde mogelijkheden, noem maar op, alles kan hier, toch?! Ik was er altijd al wat sceptisch over en vandaag is dat donkerbruine vermoeden bevestigd. Na het eten poetsen wij de handen en gezichten van de kindjes altijd met een washand. Die wordt daarna altijd netjes uitgespoeld, aan het einde van de dag in de was gegooid en de volgende dag wordt een nieuwe washand gepakt. Vanochtend heb ik in een grote pan de washanden uit staan koken omdat de washanden al stonken op het moment dat ze uit de wasmachine kwamen. Toch raar dat onze supersonische Amerikaanse machine met een maximum wasbeurt van zo'n half uur en een maximum temperatuur van echt niet meer dan 40 graden bepaalde dingen niet schoon krijgt. Misschien zijn er toch bepaalde grenzen te vinden....
The American Dream onder de wasmachines

2 opmerkingen:

  1. Wat kreeg ik gister voor grote verrassing in mijn brievenbus: EEN HEEL LIEF KAARTJE VAN MIJN SANNEPOES! Zo super. En dan die schattige vissenbubbeltjesstickertjes... Zo smaakvol. Ook Rosa & Isa vinden de kaart prachtig. Hij staat op de schouw, kan ik er iedere dag naar kijken.
    Ik geef Sanne in gedachten een dik zoentje!
    Het blijft maar sneeuwen in Holland. De tuin is prachtig, maar ik blijf liever binnen! Toch moet ik naar buiten met Hondje. Ach, arm diertje: plassen in de vrieskou... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Manon, Daan, Sanne, Hidde en Pelle,

    Ontzettend bedankt voor 't lieve pakje! beschuit met muisjes wordt 'n beetje lastig verpakken, maar had al iets anders in petto :-)
    Nog even wachten, moet 't nog op de bus doen....

    Liefs, Roos, Ferry & Eefje

    BeantwoordenVerwijderen