donderdag 10 februari 2011

Pelle draait

Lang verwacht, toch gekomen: Pelle heeft zich van de week omgedraaid van z'n rug naar z'n buik. Hij lag op z'n rug op het speelkleed in de woonkamer en Sanne zat naast hem aan een laag tafeltje iets te eten toen ik even iets op de computer ging kijken. Ze was aan het roepen dat Pelle ging draaien, maar dat roept ze de laatste tijd altijd als hij een beetje naar z'n zij draaide. Niets om aandacht aan te besteden dus. Maar opeens riep ze wel heel erg enthousiast "Pelle is helemaal gedraaid" en "kom eens kijken mam!" Jawel, toen ik kwam kijken lag hij naast z'n kleed op z'n buik.
Pelle lijkt zelf nog een beetje verbaasd dat het echt gelukt is
Dit was een beeje een deja vu. Ik weet nog dat Sanne en Hidde in Italie in de gang aan het spelen waren en dat ik in Sannes kamer stond toen ze naar me toe kwam om me te vertellen dat Hidde aan de commode stond. Ook een eerste keer die zij in plaats van ik had gezien. Pelle heeft het daarna nog een keer gedaan waar alleen Sanne bij was en pas de volgende dag heeft hij het mij laten zien. Nu heeft hij de smaak te pakken en draait vrijwel direct wanneer je hem op z'n rug legt om naar z'n buik. Om vervolgens natuurlijk te gaan gillen omdat hij helemaal niet op z'n buik wil liggen...

2 opmerkingen: