zondag 28 november 2010

Reactie plaatsen?

Van diverse mensen heb ik al gehoord dat het niet gelukt is om een reactie te plaatsen op onze blog. Ik heb het zelf even geprobeerd om te kijken of het mij wel lukte. Weliswaar was dit bij een mede blogger (dankjewel, Marrit), maar ik neem aan dat alle blogspot blogs hetzelfde werken. Ik had hier geen problemen mee. Ik heb gebruik gemaakt van mijn google account, maar dat is misschien nog geen eens noodzakelijk. Sowieso is zo'n account met ieder emailadres zo aan te maken. Verder moet je zo'n woordverificatie intypen. Die kwam bij mij niet direct in beeld, maar door op het kruisje te drukken verscheen die alsnog en kon ik de reactie zo plaatsen. Hopelijk kan iedereen die dat wil een reactie plaatsen. Zo niet laat dan even per mail weten wat het probleem is, dan kan ik op onderzoek uit...

2 opmerkingen:

  1. Als het jou bij mij lukt, dan zal ik even kijken of ik een wederdienst kan verlenen. Leuke blog :-), we lezen het graag! Mooi huis ook zeg, zal toch nog eens kijken naar de mogelijkheden in NJ haha. Dikke kus voor iedereen, groeten Marrit en de rest

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jawel gelukt! Ik heb het gedaan via een googleaccount, maar er zijn meerdere opties zag ik. Blijven proberen, want ik weet hoe leuk het is af en toe een reactie te krijgen bij een bericht.Succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen