zondag 11 mei 2014

Foto's.... Veel foto's!

Oke, soms heb je je dingen voorgenomen die je duidelijk niet waar maakt. Deze blog is daar een goed voorbeeld van. Op zich een goed teken, want dat betekent dat ik druk ben met andere dingen. Onze foto's online bijhouden is een ander goed voorbeeld. Ik had altijd het idee om het netjes uitgezocht online te zetten, ervoor te zorgen dat er niet al te veel overkill aan foto's was en ze te voorzien van commentaar. Maar ja, nu ik inmiddels meer dan een jaar achter loop, heb ik die hoop maar opgegeven. Ik heb besloten ze maar gewoon allemaal erop te zetten, niet uitgezocht, een volledige overkill en zonder enig commentaar. Op die manier is er in ieder geval iets te zien. Wat zeg ik? Veel te zien! Heel veel.... Voor wie wil, klik op de link naar onze Picasa site (in de recht kolom) en veel kijk plezier :-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten